V Depotu se mi neupravila objednávka při změně v e-shopu
Pokud se vám neupravila objednávka, pak bude v e-shopu ve stavu, který není navázaný na synchronizaci skrz webhooky. Běžte do nastavení doplňku a upravte stavy, ve kterých se mají synchronizovat objednávky. Pokud si nejste jisti nastavením, klidně vyberte všechny stavy v nabídce.
Danou objednávku zpětně již změn nesynchronizuje a bude třeba ji vynutit skrz úlohy. V doplňku v sekci Úlohy dejte ve sloupci Eshop -> Depoto “Stáhnout objednávku”, zadejte její číslo a zašrtněte “Vynutit update objednávky”. Tím se objednávka v Depotu srovná dle stavu v e-shopu.
Byl pro Vás tento návod užitečný?
Dejte nám vědět, pokud se vám návod líbil či nikoliv. Je to jediný způsob, jak se můžeme zlepšit.