Instalace Shoptet doplňku

Doplněk Shoptet Žádné komentáře

🧩 Jak propojit Shoptet s DEPOTO – krok za krokem

Doplněk DEPOTO pro Shoptet najdete jednoduše zde:
👉 https://doplnky.shoptet.cz/depoto-skladovy-system


1. Aktivace doplňku

Po aktivaci doplňku klikněte na „Přejít na nastavení doplňku“.

Doplňek najdete i později v administraci Shoptetu:
Propojení → Správce doplňků → záložka Produkty → DEPOTO – skladový systém → Nastavení


2. Než začneme: poznání vašich potřeb

Než se pustíme do samotné integrace, je důležité, abychom poznali vaše potřeby –
např. kolik máte produktů, jaký je objem objednávek a jak vypadá váš provoz.

📌 Postup:

  1. Krátce si zavoláme nebo napíšeme.
  2. Na základě informací vám představíme možnosti DEPOTA.
  3. Připravíme vám konkrétní nabídku.
  4. Po jejím schválení vám zřídíme přístup a nastavíme procesy.

3. Přihlášení doplňku do systému DEPOTO

Ve formuláři doplňku zadejte:

  • Uživatelské jméno
  • Heslo k účtu v DEPOTO

Doporučení:
Vytvořte si v DEPOTO nového uživatele, například s názvem Shoptet doplněk – s právy Admin.
Použijte libovolný e-mail, např. shoptetdepoto@vasedomena.cz (nemusí být funkční).

Po vyplnění údajů stránku uložte. Tím se doplněk přihlásí do DEPOTA a načtou se informace o skladech a pokladnách.


4. Výběr pokladny (e-shopu)

Po uložení se pod polem „Heslo“ objeví nové pole „Pokladna“. Zde vyberte, kterou pokladnu má Shoptet využívat.

Pokud pokladna neexistuje:

  1. V DEPOTO ji vytvořte v: Nastavení → Pokladny
  2. Doporučujeme ji pojmenovat stejně jako doménu e-shopu.
  3. Přidejte do pokladny sklady a platební metody.
  4. Obnovte stránku doplňku – nová pokladna se objeví v nabídce.

5. Aktivace a synchronizace

Zvolte, zda má být doplněk aktivní.

🔸 Menší e-shopy: můžete aktivovat hned.
🔸 Větší e-shopy: doporučujeme nejdříve nahrát produkty, až poté aktivovat.

Zaškrtněte, co chcete synchronizovat:

  • ✅ Produkty
  • ✅ Kategorie
  • ✅ Objednávky
  • ✅ Zákazníky

Dále doporučujeme zapnout:

  • ✅ Synchronizaci skrytých produktů – sklad by měl znát všechny produkty, i ty dočasně skryté.

6. Nastavení objednávek

Vyberte, v jakých stavech se mají objednávky stahovat do DEPOTA.

Doporučujeme minimálně: „Nevyřízená“

Dále nastavte, v jakém stavu se mají objednávky v DEPOTO rušit.

Při výchozích stavech Shoptetu: „Stornovaná“

Nezapomeňte nastavení uložit.


7. Rozšířené nastavení: párování stavů, skladů, doprav a plateb

Po uložení se zobrazí další možnosti nastavení.

🏬 Sklady

Ke každému skladu v Shoptetu přiřaďte jeden nebo více skladů z DEPOTO.

Při více skladech se zásoby sčítají.

📦 Stavy objednávek

Párujte stavy DEPOTO se stavy Shoptetu podle následující logiky:

DEPOTO stav Shoptet stav
Přijatá Nevyřízená
Vyskladnění Vyřizuje se
Zabaleno Vyřízena
Zrušeno Stornovaná

🚚 Způsoby dopravy

Každé dopravě v Shoptetu přiřaďte odpovídajícího dopravce v DEPOTO.

Pokud chybí, vytvořte jej v: Nastavení → Dopravci
Zadejte také API údaje pro automatické generování štítků.

⚠️ Upozornění: Pokud přidáte dopravu v e-shopu, musíte ji vytvořit i v DEPOTO a propojit ji v nastavení doplňku.

💳 Způsoby platby

Každé platbě v Shoptetu přiřaďte odpovídající platební metodu v DEPOTO.

Pokud chybí, vytvořte ji v: Nastavení → Platební metody

⚠️ Upozornění: Pokud přidáte novou platbu v e-shopu, musíte ji vytvořit i v DEPOTO a propojit v doplňku.


✅ A je hotovo!

Jakmile máte vše nastaveno a spárováno, můžete naplno využívat výhod propojení Shoptetu s DEPOTO – skladovým systémem, který zefektivní vaši každodenní práci.

Byl pro Vás tento návod užitečný?