Přehled nejčastějších chybových hlášek integrace mezi systémy DEPOTO a IS PREMIER.
Premier API timeout
Na adrese AdresaVašehoServeru: ČísloPortu došlo k timeoutu. Prosím zjistěte, zda nedošlo k výpadku serveru nebo API služby.
Řešení:
Tato chyba může mít dvě příčiny:
1) Skutečně se jedná o fyzický výpadek vašeho stroje nebo internetu. Kontaktujte svého poskytovatele internetu, příp. IT správce.
Pokud nastává často, bude třeba najít lepšího poskytovatele internetu, nebo server umístit do datacentra Premieru, kde je zaručena velmi kvalitní konektivita.
2) Pokud server jede a např. přes vzdálenou plochu se do Premiera dostanete, může být problém ve službě „Premier API“. Na daném stroji je třeba ve správci úloh restartovat tuto službu. Kontaktujte svého správce IS Premier a požádejte jej o tento úkon. Vhodným preventivním řešením je též autorestart služby každý den v ranních hodinách poté, co proběhnou všechny naplánované zálohy a údržby systému.
Premier API error
Při poslání dat z DEPOTO na PREMIER API na adrese AdresaVašehoServeru: ČísloPortu došlo k chybě. Prosím, vyřešte chybu opravou dat, případně předejte na správce IS PREMIER.
CHYBA: error in request: ID [dlouhé ID zákazníka, např. EE30B159-C35B-41DC-A734-
DATA POŽADAVKU DO API:
{„command“:{„inComm“:“OB_IN_
Řešení:
Tato chyba běžně nastává, pokud v Premieru smažete zákazníka, který tam dříve v existoval, ale nesmažete ho v Depotu a vytvoříte na něho v Depotu objednávku.
Řešením je náprava situace, která spočívá v tom, ručně zpracovat danou objednávku a pro budoucí stav vyřešit kartu zákazníka – tzn. např. smazat zákaznika v Depotu a vytvořit v Premieru novou kartu, která se následně importuje do Depota.
Nepropsání karty zákazníka do Depota
Často se stává, že nedojde k propisu zákazníka do Depota z důvodu, že v Premieru máte více zákazníků se stejnou e-mailovou adresou (např. více firem, jedna účetní).
Depoto vyžaduje pro každého zákazníka unikátní e-mailovou adresu. V takovém případě je řešení upravit adresy na kartách zákazníků tak, že vytvoříte validní alias. Pokud je např. původní e-mail ucetni@example.com , dejte k jedné firmě nově ucetni+1@example.com , k další pak ucetni+2@example.com, k další +3, atd … Znak + v e-mailu před zavináčem je validní cesta, jak udělat několikrát unikátní adresu e-mailu a zároveň pokud na ni něco pošlete, tak příjemci dorazí. Znak „+“ a vše za ním až po zavináč se totiž při doručení ignoruje.