Prvotní nastavení systému DEPOTO

Obecné Žádné komentáře

Po vytvoření účtu Vám zašleme přihlašovací údaje. Následně je potřeba provést prvotní nastavení systému, aby odpovídal potřebám Vaší společnosti. Níže najdete základní kroky nastavení s odkazy na detailní popisy jednotlivých částí.

1) Nastavení -> Společnost

Po přihlášení do systému přejděte do sekce Nastavení -> Společnost a ověřte správnost fakturačních údajů, které byly do systému vloženy při registraci. V případě potřeby je upravte.

2) Nastavení -> Platební metody

V této sekci nastavíte platební metody, které budete používat (hotovost, bankovní převod, platební karta atd.).

  1. Otevřete Nastavení -> Platební metody.
  2. Klikněte na Vytvořit platbu.
  3. Vyplňte požadované údaje a uložte.

3) Nastavení -> Dopravci

Pokud využíváte vlastní dopravu nebo smluvené dopravce, je potřeba je zde nastavit.

  1. Otevřete Nastavení -> Dopravci.
  2. Přidejte dopravce a přiřaďte odpovídající parametry.
  3. Pokud používáte expediční aplikaci, zadejte API údaje dopravců pro automatizovanou komunikaci.

4) Nastavení -> Sklady

Zde nastavíte sklady, které budete evidovat v systému.

  1. Otevřete Nastavení -> Sklady.
  2. Klikněte na Vytvořit sklad.
  3. Zadejte název skladu, případně e-mail (není povinný).

5) Nastavení -> Pokladny

Pokladny propojují platby a skladovou evidenci.

  1. Otevřete Nastavení -> Pokladny.
  2. Klikněte na Vytvořit pokladnu.
  3. Přiřaďte pokladně sklad a nastavte způsoby dopravy a platby.
  4. Uložte nastavení.

6) Další nastavení

Dále doporučujeme projít:

  • Sazby DPH – nastavení daňových sazeb dle legislativy.
  • Dodavatelé – přidání obchodních partnerů.
  • Značky – evidence produktových značek pro lepší přehlednost.

Tímto je základní nastavení hotové a můžete začít systém aktivně využívat!

Byl pro Vás tento návod užitečný?