Uživatelské účty

Nastavení Žádné komentáře

V sekci Uživatelé v Nastavení můžete spravovat všechny své zaměstnance a spolupracovníky, kteří mají přístup do Depota.

Depoto není nijak omezené co do počtu uživatelů, proto mějte pro každému uživatele a zařízení samostatný účet. Pomůže vám to do lépe filtrovat a vyhodnocovat úkony jednotlivých pracovníků a zařízení.

Doporučujeme pravidelně kontrolovat tuto sekci a deaktivovat uživatelské účty, které již nemají mít do Depota přístup.

V této sekci si můžete vedle uživatelů spravovat i tzv. “Skupiny uživatelů”. Ty definují na co mají uživatelé práva a více o nich najdete v samostatném návodu.

Vytvoření nového uživatele

Pokud vytváříte nového uživatele, zadáváte:

  1. Jazyk, ve kterém používá prostředí Depoto. Pokud v seznamu nenajdete potřebný jazyk pro své spolupracovníky, kontaktujte nás a přidáme jej.
  2. Jméno
  3. Příjmení
  4. Telefonní číslo
  5. E-mail
  6. Heslo

E-mail a heslo jsou údaje, kterými se do Depota bvude přihlašovat. U hesla prosím pamatujte na to, že jde o webovou aplikaci vašich dat a proto vždy používejte silná hesla. Raději použijte systémem generované heslo a to si uložte ve svém správci hesel než abyste nastavili slabé a krátké heslo.

Dále vybíráte seznam pokladen. Nemusíte vybrat žádnou, pak uživatel vidí všechny. Pokladny omezujte pouze ve specifických případech typu obchodní zástupce či pokladní, kde je žádoucí, aby viděli jen ty své.

Pod seznamem pokladen naleznete PIN. PIN slouží pro rychlé přepínání pokladních v rámci pokladny. Funguje tak, že se pokladní každý den poprvé příhlásí svými údaji a pak se již jednotliví uživatelé dané pokladny přepínají PINem.

V části nazvané “Skupiny uživatelů” přiřaďte uživatelům příslušná práva. Více o předdefinovaných skupinách najdete v samostatném návodu.

V části “Přehled skladů” pak vybíráte sklady, se kterými může uživatel operovat. Platí stejné pravidlo jako u pokladen – pokud nevyberete nic, vidí uživatel vše. Sklady též omezujte pouze ve specifických případech kdy víte, co přesně děláte a co bude důsledkem.

Uživatleský účet potvrďte tlačítkem “Uložit” v pravém horním rohu.

Úprava existujícího uživatele

Úprava uživatelského účtu je identická s vytvořením, pouze se 2 rozdíly.

  1. Změna hesla je vyvedena do samostatného tlačítka v pravém horním rohu.
  2. Naleznete se zaškrtávátko “Aktivní uživatelský účet”, kterým účet aktivujete, resp. deaktivujete.

Byl pro Vás tento návod užitečný?